2009. július 31., péntek

Escape from the Cafe


Egy klassz kijutós a Bianco Bianco-tól.
Megoldás forrása: http://sickestreality.blogspot.com/

Játék indítása

1 megjegyzés:

Trinti írta...

Megoldásért köszönet: sick realitynek

1. Kattints az ajtóra és vedd fel a jobb sarkából a nyilat.
2. Menj jobbra kettőt és kattints a sarokba, hogy a pult mögé kerülj. Vedd ki a hűtő alsó rekeszének oldalsó, felső polcáról a nyilat.
3. Menj ki a pult mögül és kattints a szekrényre. Nyisd ki a jobb szélső szekrényajtót és jegyezd meg a mintát.
4. Nyisd ki a középső ajtót és vedd fel a nyilat.
5. Vedd fel a középső ajtó feletti kis pálmafás tárgyat és tedd át a bal oldali ajtó fölé. Nyisd ki a bal oldali ajtót és vedd ki az érmét.
6. Vedd fel megint a pálmafás tárgyat.
7. Menj jobbra és vedd fel a nyilat a bal oldali asztalról.
8. Tedd ugyanerre az asztal a pálmafás tárgyat. Nézd meg mindkét oldalát: egy-egy kétjegyű szám tükröződik rajta. Ezután vedd fel újra a pálmafás tárgyat.
9. Kattints a sarokba a furcsa fogasra és vedd el tőle a botot.
10. Menj vissza a pult mögé és mos kattints a középen lévő mosogatóra. Ennél a nézetnél kattints a mellette lévő kis szekrény mögé lent. Szedd ki a botoddal a delfint a háta mögül.
11. Menj ki, fordulj jobbra és helyezd a delfint a falon lévő hajókormány közepébe.
12. Menj vissza a pult mögé és most a legtúlsó szekrényre kattints, majd nyisd ki a gombbal. Jegyezd meg az ábrákat az ajtaján és vedd fel az érmét.
13. Menj ki a pult mögül, menj kettőt jobbra és kattints a poszter melletti fadobozra a falon. Illeszd be a pálmafás tárgyat és nyisd ki a doboz alsó felén lévő rekeszt. Még egy érme.
14. Menj jobbra és nézd meg a sárga mintájú szekrényt. Számokat látsz a mintában, jegyezd meg őket.
15. Menj jobbra a dartstáblához. A sárga mintában látott számokat kell megjelölni a nyilakkal a táblán, de nem mindegy, melyik számot melyik nyíllal. Ezt úgy tudod megállapítani, hogy amikor a jó helyre teszel egy nyilat, azt a sárga mintás szekrény tetején lévő kijelző jelzi neked: ha jó helyen van az adott színű nyíl, az a bizonyos szám ugyanazon a helyen lesz a kijelzőn, mint a szekrény mintájában. Pl ha a szekrényen az 5 a második szám és a kijelzőn is a második helyen van az 5, akkor a megfelelő színű nyilat tetted a dartstáblán az ötösre.
16. Ha az összes szám azon a helyen van a kijelzőn, mint a szekrényen, akkor kész vagy és ki tudod nyitni a sárga mintás szekrényt. Vedd fel az érmét és jegyezd meg az alatta lévő ábrákat.
17. Menj a pult mögé és kattints a mosogatóra. Egy kis dobozt látsz ott, nyisd ki. A három eddig látott ábra megmutatja, melyik mintájú érme melyik mellett kell, hogy legyen, tehát pakold be őket a dobozba az ábrák szerinti sorrendben.
18. Ha kész, csukd be a dobozt és kattints a fedelében lévő farészre. Kapsz egy kulcsot.
19. Menj ki a kulccsal az ajtón.
20. A négy érmét látod és be tudsz írni egy-egy számot föléjük. A játékban szerepelt egy szám, amikor az asztalra tetted a pálmafás tárgyat és visszatükröződött az oldalán. Ezt a számot írd be az érmék fölé, majd kattints az alattuk lévő feliratra.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails