2009. május 26., kedd

MOTAS




Egy nagyon hosszú játék ez, de rettentően
jó szórakozást ígér. A végigjátszást ezúton is
sick reality-nek köszönhetjük.
A forrás: http://sickestreality.blogspot.com/

Játék indítása

7 megjegyzés:

Trinti írta...

MOTAS MEGOLDÁS FORRÁSA: http://sickestreality.blogspot.com/

1. szint

1. Vedd fel a posztert.
2. Kattints a párnára, lesz egy kulcsod.
3. Nyisd ki vele a szekrényt.
4. Kattints a dobozra, találsz egy csavarhúzót.
5. Használd a csavarhúzót a képen, kapsz egy csavart.
6. Tedd a posztert az ajtó alá és dugd a csavart a kulcslyukba.
7. Húzd vissza a posztert és vedd fel róla a kulcsot.
8. Nyisd ki a kulccsal az ajtót.

2. szint

1. A szekrény tetejéről vedd fel a dobozt.
2. Menj be a bal ajtón.
3. Szedj le egy tűt a falon lógó zászlóról.
4. Nyisd ki a tűvel a dobozt.
5. Tedd a floppy-t a számíógépbe.
6. Kapcsold be a gépet a zöld gombbal.
7. Kapsz egy jelszót, amit írj be a másik szobában az ajtó melletti panelen.
8. Kattints az ajtóra és menj át a szobába.

3. szint

1. Nyisd fel a járóhidat a jobb alsó kerek pöcökkel.
2. Menj be a jobb ajtón.
3. Fordítsd úgy a padlócsempéket, hogy az egér át tudjon menni a túlsó egérlyukba.
4. Oltsd le a villanyt.
5. Vedd fel a világosabb csempéket a falon.
6. Menj vissza a másik szobába.
7. Mikor kijön az egér az egérlyukon, kapd el a dobozzal, amiben a floppy volt, majd kattints rá ismét, így végleg a dobozba kerül.
8. Tedd be egyenként a három kőlapot a híd alá.
9. Kattints rá az elsőre kétszer, a másodikra egyszer, a harmadikra kétszer.
10. Tedd rájuk az egeret.
11. Kattints a székre.
12. Kattints a híd bal oldali pöcökjére.
13. Kattints az ajtóra és menj be rajta.

4. szint

1. Menj balra.
2. Vegyél fel a biztonsági panelből egy háromszöget és a kandallóból egy fadarabot.
3. Menj jobbra, a legtúlsó szobába.
4. Tedd a fát az ACME gépbe és nyomd meg a zöld gombot.
5. Vedd fel az égő fát.
6. Menj vissza a bal szélső szobába és tedd fát a kandallóba.
7. Menj vissza a géphez.
8. Tedd a háromszöget a gépbe és nyomd meg a zöld gombot.
9. Vedd fel a háromszög darabjait.
10. Menj vissza a kandallós szobába és kattints a biztonsági panelre.
11. Próbáld úgy visszahelyezni a darabokat, hogy legyen helye az oldalsó retesznek.
12. Ha kész vagy, kattints az ajtóra és menj be.

5. szint

1. Kattints a dobozra a bal sarokban.
2. Kattints a szekrényre.
3. Menj be az ajtón.
4. Oldd meg az ajtó melletti feladványt. Mindig a helyes jelet kell megnyomni. Megoldás:
a) a szomorú smiley
b) F betű (az egyetlen mássalhangzó)
c) a kör
d) 15 (nem páros)
e) középső sor, második oszlop (páratlan számú ága van)
f) középső sor, harmadik oszlop (megbontja a vonalat)
g) középső sor, utolsó oszlop (hiányzik egy darab a betűből, talán ezért)
h) utolsó sor, első oszlop (négy vonalból áll)
i) P a legalsó sorban (kétszer szerepel, talán ezért)
j) utolsó gomb (szögletes kicsit)
k) utolsó sor, harmadik oszlop (mindkét vonal görbe)
l) második sor, második oszlop (egy sorban és oszlopban csak egy szín szerepelhet)
m) utolsó sor, második oszlop (nem konvex)
n) a legelső (az oldalsó vonal vékony)
o) MS (nem internetes rövidítés)
p) középső sor, második oszlop (más a színek sorrendje)
q) középső sor, második oszlop (nincs ilyen oldal a dobókockán)
r) utolsó sor, első oszlop (nem illeszkedik a széle a többihez)
s) középső sor, utolsó oszlop (más a színek sorrendje)
t) első sor, utolsó oszlop (fordítva áll)
u) második sor, első oszlop (el van fordítva)
v) 7:3 (nem tíz az eredménye)
w) 2042 (nem az előző szám duplája)
x) a legelső (csak egy ilyen körcikk van)
y) utolsó sor, harmadik oszlop (tükrözve van)
z) mínuszjel (nincs benne sem párhuzamos, sem merőleges vonal)
aa) első sor, második oszlop (három egyes szerepel benne)
5. Menj vissza a másik szobába.
6. Told vissza a szekrényt és a dobozt.
7. Kattints a falon a kis dobozra és vedd ki a kulcsot.
8. Told újra vissza a szekrényt és a dobozt és menj be az ajtón.
9. Nyisd ki a kulccsal az ajtót.

Trinti írta...

6. szint

1. Kattints a lábtörlőre és vidd a kurzorodat a kulcsra.
2. Menj be a jobb oldalon a szobába.
3. Vedd ki a rádióból az elemeket.
4. Húzd szét a függönyt és tedd az elemeket a zseblámpába.
5. Nyisd ki a szekrényt és vedd ki a csavarhúzót.
6. Menj vissza az előző szobába és a csavarhúzóval szedd ki a motor lámpáját.
7. Menj vissza a bal ajtón és tedd bele a körtét a zseblámpába, majd vedd fel.
8. Húzd el szőnyeget a padlón.
9. Kattintgass a kőlapokon, amíg le nem süllyednek.
10. Kattints a tömlőre, majd a lenti lyukra és menj le.
11. Használd a zseblámpát odalent és menj be a bal ajtón.
12. A két szekrény között ott a leesett kulcs, vedd fel.
13. Menj vissza a másik szobába és mássz vissza.
14. Menj be a bal ajtón.
15. Nyisd ki a kulccsal az ajtót és menj be.

7. szint

1. Menj be a bal ajtón.
2. Olvasd el a levelet és vedd fel a képről a lila kereket.
3. Menj vissza és tedd a kereket az első csőre.
4. Szállj be a liftbe.
5. Menj be a jobb ajtón és nyisd ki a felső fiókot. Vedd ki belőle a zöld kereket.
6. Menj vissza a lifttel és tedd a zöld kereket a legtúlsó csőre.
7. Szállj be a liftbe, menj be az ajtón és menj le.
8. Menj be a jobb ajtón, menj föl és vegyél ki egy tollat a jobb fiókból.
9. Menj le a jobb oldalon és vedd fel a papírt az asztalról.
10. Menj vissza teljesen a lifthez és szállj be.
11. Menj be a szobába, ahol a levelet találtad.
12. Tedd a papírt az asztalra és használd rajta a tollat.
13. Menj vissza a lifttel.
14. Menj jobbra, le, jobbra.
15. Tedd a levelet a kék postaládába.
16. Kattints a postaládára és kapsz egy piros kereket.
17. Menj vissza és menj le a lifttel. A piros kereket tedd fel az utolsó csőre.
18. Szállj be a liftbe.
19. Menj jobbra, le, jobbra, fel, le és be az ajtón jobbra.
20. Menj fel a létrán, menj le a másik oldalon.
21. Kattints a szekrényre, találsz egy floppy-t.
22. Menj be jobbra az ajtón.
23. Tedd a floppy-t a meghajtóba jobboldalt.
24. Kattintgass a színes kerekekre, amíg szürke nem lesz a transzporter kereke (piros, zöld, kék, zöld, piros, kék).
25. Kattints középen a kezelő panelre.
26. Szállj be a transzporterbe.

8. szint

1. Vedd fel a csavarhúzót az asztalról.
2. Kattints a piros gombos panelre. Fent mindig látsz egy számot, ezt kell összehozni az alsó számokból. (Pl 5 esetén arra kattintasz, hogy 1 és 4.) Ha kész vagy, mindig nyomj Enter code-ot.
3. Ha végeztél, zöldre vált a gomb. Menj ki a képből és nyomd meg a zöld gombot.
4. Menj jobbra és megint jobbra.
5. A csavarhúzóval szedd le a képet a falról, majd a rácsot is.
6. Menj be a lyukon.
7. Szedd le az órasúlyokat az óráról.
8. Menj vissza balra, ameddig csak tudsz.
9. A felső doboz tetején van egy madzag jobbról. Kattints rá és akaszd rá az órasúlyokat.
10. Vedd fel a képet a falról.
11. Menj vissza jobbra az órás szobába és tedd a képet a talapzatra.
12. Meg kell oldanod a feladványt. A cél, hogy több lépésben is akár, de mindig oda tedd lólépéssel a képet, ahol a játék mutatja.
13. Ha végeztél és a kép a fülkébe került, menj vissza balra kettőt.
14. Menj be a második szobába a jobb oldalon.
15. Kattints az egyes szekrényre és vedd fel a jelmezt.
16. Menj be a légzsilipbe.

Trinti írta...

9. szint

1. Kattints az ufó mögötti szekrényre és találsz egy kulcsot.
2. Menj be a közelebbi ajtón a jobb oldalon és nyisd ki a szekrényt a kulccsal. Találsz egy floppy-t és egy háromszöget.
3. A háromszöget tedd a nagyfeszültségű szerkezet utolsó, hibás részébe.
4. Menj vissza és menj be a másik ajtón ugyanezen az oldalon. Nyisd ki a szekrényt és vedd ki a kulcsot.
5. Menj vissza és nyisd ki a kulccsal a két ajtó közötti szekrényt. A főszereplő azt mondja, a „quest” szó van belekarcolva.
6. Menj vissza az előbbi szobába, tedd a floppy-t a gépbe.
7. Írd be, hogy „quest”. Egy szobát látsz a képernyőn és ha rákattintasz az ajtóra, akkor még egyet, betűkkel. Rakj ki a betűkből egy értelmes angol szót, majd írd be. Ha sikerrel jártál, ki tudod nyitni a jobb oldali ajtót.
8. Menj be tehát jobbra, majd menj egyenesen.
9. A közelebbi szekrényből vegyél ki egy kulcsot.
10. Menj be balra és állítsd be úgy a szerkezetet, hogy ne legyen zöld csík a közepén.
11. Menj jobbra és megint jobbra. Nyisd ki a legközelebbi ajtót és menj be.
12. Nyisd ki a szemközti ajtót a kulccsal, menj be.

10. szint

1. Menj balra. Vedd ki a szekrényből a gömböt és a kulcsot.
2. Menj vissza és menj fel a lépcsőn.
3. Nyisd ki a második szekrényt a kulccsal, találsz egy beléptetőkártyát.
4. Menj le és menj vissza a bal oldali szobába.
5. Szemben egy furcsa szerkezetet látsz. Meg kell oldanod a feladványt. Tedd a kártyát a szkennerhez (kerek és zöld). Kattints a szerkezet színes részének a közepébe. A cél, hogy a kör minden negyede egyszínű legyen. A színes sávokra kattintva tudod rendezgetni őket.
6. Ha készen vagy, tedd ismét a szkennerhez a beléptetőkártyát.
7. Kattints középen a szürke kerek alakzatra, majd kattints az újonnan megnyílt szürke részre, hogy találj egy kulcsot.
8. Menj vissza jobbra és menj be a kulccsal a szemközti ajtón.

Trinti írta...

11. szint

1. Menj jobbra, ameddig csak tudsz és az utolsó szobában szedd össze a krétát a tábla krétatartójáról.
2. Nyisd ki a szekrényt és találsz egy kulcsot és egy csavarhúzót.
3. Menj vissza a legelső szobába és nyisd ki a sarokban lévő ládát a kulccsal. Találsz benne egy érmét.
4. Menj jobbra. Tedd a gömböt a biliárdasztalra.
5. Használd a krétát a dákón és dobd be az érmét.
6. A dákóval célozz úgy, hogy a hegye jobbra mutasson három egységnyit.
7. Vedd fel a kulcsot, amit kiadott a gép.
8. Menj jobbra a letúlsó szobába és nyisd ki a kulccsal az ajtót.

12. szint

1. Menj jobbra.
2. Egy nagy fekete mezőt látsz, amit zölddé kell változtatni. Ez a feladvány nem olyan nehéz, mint amilyennek tűnik. Kattints a bal felső sarokba. Utána kattints az első oszlop második fekete gombjára. Alatta megint a második feketére és megint. A következő oszlopokban mindig kattints felülről lefelé haladva a megmaradt fekete gombok mellé jobbfelől, bármilyen gomb is legyen az. Ezzel a módszerrel szépen bezöldítheted az egész mezőt. Nem kell tökéletesnek lennie, ha már csak pár fekete gomb marad, elfogadja a játék a megoldást.
3. Menj balra az újonnan nyílt szobába.
4. A bal polcról vegyél fel egy villanykörtét.
5. Menj vissza és menj jobbra a távolabbi szobába. A szekrényben találsz egy csípőfogót.
6. Menj vissza és menj be a közelebbi szobába a jobb oldalon.
7. Kattints rá az ébresztőórás kisasztalra.
8. Kattints a dobozra.
9. Kattints a világosbarna állványra.
10. Kattints a dolgozóasztalra.
11. Kattints az ágyra.
12. Menj le és menj jobbra.
13. Nyomd meg a piros gombot.
14. Menj vissza és menj egyenesen.
15. Menj balra.
16. A csavarhúzóval nyisd ki az alsó rekeszeket.
17. A csípőfogóval vágd el az összes vezetéket.
18. Menj vissza és menj jobbra a másik ajtón.
19. A szerkezet mögött balról a falra kattintva egy titkos átjárót fedezel fel.
20. Menj ki és menj vissza a folyosó legelejére.
21. Menj be jobbra és most a kék gombot nyomd meg.
22. Menh vissza és told a polcot a plafonon lévő rés alá. Mássz fel.
23. Menj balra, majd be a másik jobboldali ajtón.
24. Told el a szekrényt a falnál és menj be.
25. Egyenesítsd ki a szőnyeget és kattints a székre, majd a lámpára. Kapsz egy kulcsot.
26. Oltsd le a villanyt és tedd be a villanykörtét az asztalilámpába. Kapcsold be a lámpát.
27. A lámpa fejére kattintgatva mozgathatod azt és leolvashatsz egy kódot. Írd fel.
28. Menj le a résen.
29. Nyisd ki a szekrényt a kulccsal, találsz egy csavarhúzót.
30. Menj balra, egyenesen és megint balra.
31. Pötyögd be a kódot, majd kattints az E-re.
32. Nyisd ki a kulccsal az ajtót.

Trinti írta...

13. szint

1. Menj balra és szedd ki a szekér kereke alól az éket.
2. Kattints a csatornafedélre.
3. Menj vissza.
4. Hívd a liftet és menj a B szintre.
5. Tedd a kártyát a szemre.
6. Olvasd el a képek címét. (Magyarul: Északon sárgán fénylik a nap. Délen kék az ég. Keleten vörös tűz ég. Nyugaton sárgán fénylik a nap.)
7. Menj a D szintre a lifttel. A padlón látod az égtájakat.
8. A polcról vegyél fel egy ragasztószalagot.
9. Menj az A szintre, menj jobbra.
10. Egy szerkezetet látsz. Az égtájas ábra alapján most a déli oldal van felőlünk. A középső színes gombbal válaszd ki a kéket. A jobb gombbal (nem a piros kallantyúval) fordíts egyet. Most a nyugatot látjuk. Válaszd ki a sárgát hozzá. Fordíts egyet. Ez észak, ismét a sárgát kell választani. Fordíts egyet. Ez kelet, válaszd a piros színt. Fordíts még egyet, hogy újra a délt lássuk. Nyomd meg a piros kart, kapsz egy kulcsot.
11. Menj a C szintre és oldd meg a színes feladványt. A végén kapsz egy kulcsot.
12. Menj jobbra, kattints a madárra.
13. Nyisd ki a szekrényt a kulccsal, találsz egy vödröt.
14. Menj fel az A szintre és menj ki balra, amíg meg nem látsz egy égő kaput.
15. Kösd a vödröt a kút kötelének végére. Kattints a vödörre. Húzd fel a vizet.
16. A vödör lyukas, ezért használd rajta a ragasztószalagot.
17. Engedd le ismét a vödröt és húzd fel.
18. Kattints a vödörre és oltsd el vele a tüzet.
19. Menj be a kulccsal a kapun.

14. szint

1. Menj jobbra, menj egyenesen.
2. Menj a parkba, a malomhoz és vedd fel a baltát.
3. Élezd meg a baltát az összes csiszolópapíron (a malomnál, az utca elején, az árvízvédelemnél, az első szobában a konténer alatt, ha arrébb tolod azt, majd balra a másik szobában).
4. Menj vissza a malomhoz és vágd el a kötelet.
5. Menj az árvízvédelemhez.
6. Állítgasd úgy a gombokat, hogy a csónak előtt mindig kisebb legyen a vízszint.
7. Ha elért a csónak az utolsó rekeszbe, menj vissza a parkba a hídhoz.
8. Amikor a híd alatt van a csónak, használd rajta a kötelet és szerzel egy ásót.
9. Menj vissza az utca elejére és szedd le az ásóval a nadrágot a kötélről. Kapsz egy kulcsot.
10. Menj balra a második szobába. Írd fel a kódot.
11. Menj ki az utcára és menj az utca túlsó végére. Használd a kulcsot a bal ajtón.
12. Rendezgesd úgy a négyzeteket, hogy kijöjjön a minta.
13. Kattints a minta mögötti falon a körre.
14. Menj balra és írd be a kódot.
15. Menj vissza jobbra és a csavarhúzóval kattints a rejtett falra. Menj be.

Trinti írta...

15. szint

1. A csavarhúzóval nyisd ki az alsó rekeszt és tedd be a csavarhúzót.
2. Tedd sorrendbe a jeleneteket.
3. Menj jobbra.
4. Kattints a golyóra a karó tetején.
5. Kattints az átjáróra.

16. szint

1. Menj be a távolabbi ajtón jobbról.
2. Állíts át mindent, hogy lefelé mutasson.
3. Menj ki, menj az első szobába.
4. Egy számítógépet látsz.
5. Kattints a My Computeren belül a ReadMe-re. Itt látod a reset passwordöt, írd fel. Ugyanitt állítsd át a Desktop Image-et másfélére.
6. Zárd be a My Computert és nézd meg, milyen Unox operációs rendszert használ a gép. Pl v1.74.
7. Menj vissza a My Computerbe és a jelszóbeállításra kattints rá. Írd be felülre a reset passwordot, jobbra pedig a Unox számát.
8. Zárd be az ablakot és kattints a Blenderre. Olvasd le a számot. Pl 2.75.
9. Kattints újra a My Computerre és írd be most már az összes kódot egyszerre.
10. Kattints a My Documentsre, az Elmentett levelekre és azon belül az egyetlen dokumentumra.
11. Kattints a Decoder 1-re, majd a Decoder 2-re. Görgess legalulra és a dokumentum alján látsz egy kódot. Írd fel.
12. Zárd be az ablakot és kattints a Start gombra. Kattints az Unlock the Doorra. Írd be a jelszót.
13. Menj ki a szobából és kattints a nagy szürke ajtóra.
14. Menj ki.

17. szint

1. Menj balra.
2. Kattints a célkereszttel az ufóra.
3. Állítsd be a nyilakat: fel, fel, jobbra, jobbra, lefelé.
4. Kattints az ufóra, kapsz egy gömböt.
5. Kattints a gömbre, az új gömbök közül pedig a harmadikra.
6. Kattints az ufóra, kapsz egy kártyát. Vedd fel a csavarhúzót a székről a sarokban.
7. Kattints a kettes gömbre.
8. Használd a csavarhúzót a kettes szekrényen. Menj be. Kapsz egy újabb kártyát.
9. Kattints az első gömbre és használd a kártyákat az ufón.
10. Kattints az ufóra, majd a papírra a földön.
11. Kattints a gömbre, azon belül pedig a negyedik gömbre.

Trinti írta...

18. szint

1. Menj jobbra és kattints a dobozra.
2. Kattints a feliratra a falon. A főszereplő mond három számot. Jegyezd meg őket.
3. Menj vissza. A falon három mező van. Kattints rájuk egyenként addig, amíg annyi zöld kör nem lesz bennük, mint amit a karakter olvasott le az előbb.
4. Tedd a gömböt a szerkezetbe.
5. Látsz öt kapcsolót a gépben egymás mellett. Fordítsd meg mindet, hogy az ellenkező irányba álljanak, mint eddig.
6. Van további három kapcsoló is. A legfelsőre kattints rá.
7. Vedd fel a gömböt.
8. Kattints rá, majd a második gömbre.
9. Kattints a papírra, amit az ufó hagyott.

19. szint

1. Menj balra.
2. Nyomd meg az időgép gombjait és utazz a jövőbe (jobb, középső, bal gomb).
3. Menj jobbra, egészen ki az udvarig. A fa alatt találsz egy magot, vedd fel.
4. Menj vissza az időgéphez és utazz a múltba (középső, bal gomb).
5. Menj jobbra és vesd el a magot.
6. Menj ki az udvarra és vedd fel a létrát.
7. Menj vissza az időgéphez és nyomd meg a középső, majd a jobb gombot.
8. Menj balra és támaszd a létrát a fának.
9. Menj fel, majd jobbra.
10. Kattints a polcon könyvekre és a főszereplő felolvas egy kódot.
11. Menj vissza az időgéphez. Nyomd meg a jobb, majd a bal gombot. Ez a jelen.
12. Menj balra és üsd be a kódot.
13. Menj be az ajtón.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails